ŪLI prekių apmokėjimas

Užsakytas prekes ŪLI parduotuvėje galima apmokėti šiais būdais:

1. Greituoju banko pavedimu. Jūs nūsite nukreiptas tiesiogiai į Jūsų banko tinklalapį, kur patvirtinsite apmokėjimą ir būsite grąžintas atgal į ŪLI parduotuvę.

- Greituoju pavedimu gali naudotis šių bankų klientai: Paysera, Swedbank, SEB, DNB, DanskeBank, Medicinos Bankas, Šiaulių Bankas, Nordea.

- Greitasis pavedimas įskaitomas automatiškai, tad užsakymas pradedamas vykdyti iškart.

2. Tradiciniu banko pavedimu į ŪLI banko sąskaitą.

- Pinigus galite pervesti į Swedbank arba Paysera sąskaitas.

- Tradicinio pavedimo įskaitymo terminas yra iki vienos darbo dienos, dėl to užsakymo apdorojimas užtruks viena darbo diena ilgiau.

3. Grynaisiais pinigais Jums patogioje aptarnavimo vietoje.

- Grynais pinigais galite atsiskaityti Lietuvos spaudos arba Narvessen kioskuose, Lietuvos pašto arba PayPost aptarnavimo vietose, Perslo terminaluose arba Maxima kasose.

- Grynųjų pinigų įskaitymo terminas yra iki vienos darbo dienos, dėl to užsakymo apdorojimas užtruks viena darbo diena ilgiau.

 

Ar yra galimybė apmokėti siuntą gavimo metu?

Apgailestaujame, tačiau ŪLI siunčia siuntas tik po apmokėjimo gavimo. Tikimės Jūsų supratingumo ir pasitikėjimo mūsų sąžiningu verslu bei ateities perspektyvų vizija. Mes visada išsiunčiame užsakymus laiku ir tokioje komplektacijoje, kokioje jos buvo užsakytos ir apmokėtos.

 

Kaip sužinoti, ar pavedimas sėkmingas?

Jei mokėjote greituoju banko pavedimu, jis bus įskaitytas per kelias minutes. Skiltyje "Mano užsakymai" Jums turėtų rodyti užsakymo būseną "Užsakymas vykdomas".

Mokant tradiciniu banko pavedimu arba grynaisiais pinigais, pinigų įskaitymas į įmonės sąskaitą gali užtrukti iki vienos darbo dienos po apmokėjimo, dėl to kurį laiką Jums bus rodoma būsena "Laukiama apmokėjimo". Kai apmokėjimas bus įskaitytas, ŪLI administracija pakeis būseną ir pradės ruošti užsakymą.

Jei per nurodytą laiką užsakymo būsena nepasikeitė, kreipkitės pagalbos el. paštu arba per kontaktinę formą dešinėje apatinėje puslapio pusėje.

 

Greitasis pavedimas nutrūko. Ką daryti?

Jei mokėjimo metu nutrūko interneto ryšys ar įvyko bet kokie kiti nesklandumai, visų pirma pasitikrinkite savo banko sąskaitą. Jei pinigai nebuvo nuskaityti, galite pakartoti mokėjimą. Jei pinigai buvo nuskaityti, tačiau užsakymų sąraše užsakymas rodomas, kaip neapmokėtas, arba jei Jums nesigauna atlikti pakartotino mokėjimo, susisiekite su ŪLI administracija el. paštu ir mes kuo skubiau išspręsime šią problemą.

 

Atlikau mokėjimą kelis kartus arba sumokėjau per didelę sumą pinigų.

Nesijaudinkite, Jūsų pinigai bus grąžinti atgal į Jūsų sąskaitą. Paprastai, permoka grąžinama 2-3 darbo dienų eigoje. Jei mums kils kokių nors klausimų, su Jumis susisieksime nurodytais kontaktais. Jei pageidaujate greitesnio grąžinimo arba norite pinigus panaudoti kitoms prekėms apmokėti, susisiekite su mumis ir mes Jums padėsime.

 

Įmonės rekvizitai tradiciniam mokėjimui atlikti:

Gavėjas: Monika Vladimirova

Banko sąskaita: LT92 7300 0101 0149 3186 (Swedbank)

Banko sąskaita: LT45 3500 0100 0176 3265 (EVP)

Banko sąskaita: EVP3 7100 0176 3265 (EVP vidinė)

Mokėjimo paskirtis: užsakymo nr. (pvz.: ŪLI-0000123)

 

Smagaus apsipirkimo ŪLI parduotuvėje ;)